tell me what i want to hear

sho !
har ganska tråkigt just nu xD
men jag ska iaf berätta lite om min dag båda igår och idag..
vi börjar med igår :) igår var det en bra dag. Var i skolan först och tråkade sen drog man ut till tanto med linn och log och solade med bara ben och magar :) det var grymt trevligt :) sen kom vi på lite sköna ideer om grillning med pöjkarna. sen efter ett tag drog vi hem och käka sen drog vi till zinken och träffa fanny,tova,tintin, cw och adam vi tog tusentals bilden haha ska lägga ut en oxå :)

idag hände inget spec direkt eller linn fick fågel skit på sitt manus det var skit kul :D ( hahah "skit" kul )
nu ska jag dra !
puss o kram

// Fellan♥

 


Kommentarer
Postat av: ddeseree

sv; hahaha. men jag lägger dom över varandra, jag krånglar ju till dom :O

PUSS!

2010-05-19 @ 19:21:33
URL: http://ddeseree.blogg.se/

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback